Permsal Magnesium Kristallen 1kg

Artikelnummer: MK1000.

Permsal Magnesium Kristallen 1kg

 11,95

Magnesium kristallen worden gebruik in combinatie met warm water in bijvoorbeeld een voet- of ligbad. Dit is de mildste manier om magnesium via de huid op te nemen en heeft dezelfde snelle werking en effectieve kracht als de magnesium olie. De magnesium vlokken bestaan uit een vaste vorm van magnesium en bestaat enkel uit magnesium chloride en gebonden water. Een puur en natuurlijk product. Permsal magnesium kristallen bevatten de hoogst mogelijke concentratie magnesium, waarmee kwaliteit wordt gegarandeerd.

4 op voorraad (kan nabesteld worden)

 Voorraadproducten voor 16.00 besteld, vandaag verzonden
 Betaal online met iDEAL of bij afhalen met een Tikkie
 Gratis verzenden vanaf 50,-
 14 dagen bedenktijd

Magnesium kristallen voor gebruik in het ligbad of voetenbad. De magnesium kristallen zullen snel mengen met het water waarna je van een totale ontspanning kan genieten. Zeker als je slaapproblemen ervaart mag dit product niet ontbreken.

Magnesium kristallen hebben tevens een positief effect wanneer je last hebt van huidaandoeningen, denk hierbij aan eczeem en psoriasis. Daarnaast zorgen de magnesium kristallen voor een goede PH waarde door het ontzuren van het lichaam te stimuleren.

Een juiste dosering van de magnesium kristallen is van groot belang. Wij adviseren u het volgende:

  • Bij een voetenbad: 125 gram op 3 liter water, minimaal 20 minuten baden voor optimaal effect en verbetering van klachten zoals voetschimmel en eczeem.
  • Bij ontspanning: tussen de 500 gram en de 800 gram op 70 liter water.
  • Bij zware spierinspanningen of overbelaste spieren: 2kg op 70 liter water.
  • Bij het aanvullen van een magnesium tekort: 2 maal per week 1,5kg op 70 liter water.
  • Bij reumatische aandoening/fibromyalgie: 2 maal per week 2kg op 70 liter water. (Een kuur van 3 maanden is bewezen effectief).
  • Bij verbetering van u huid, psoriasis of eczeem: 3 maal per week 2kg. Na 14 dagen voldoet 1 maal per 10 dagen om dit in conditie te houden.

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Enkel ingelogde klanten die dit product gekocht hebben, kunnen een beoordeling schrijven.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Veel gestelde vragen: Bestelling

Vragen over een bestelling

Hoe kan ik de producten betalen?

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen.

  1. Direct online via iDEAL
  2. Voor levering via de betaallink in de factuur. Deze wordt per e-mail aan je gezonden.
  3.  Per pin of á contant bij afhalen van voorraadproducten. (deze optie is niet mogelijk bij producten die niet op voorraad staan bij bestelling.)

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen:

  • € 3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen (niet verzekerd)
  • € 8,95 voor pakketten tot € 25,- (niet verzekerd verzonden)
  • € 4,95 voor pakketten tussen € 25,- en € 75,- (niet verzekerd verzonden)
  • Gratis voor alle bestellingen vanaf € 75,- (verzekerd verzonden)

Wij verzenden via voornamelijk via PostNL. In sommige situaties kan ook via DHL verzonden worden. Je ontvangt hiervan altijd bericht.

Wat is de levertijd?

  • Alle voorraadproducten die voor 16:00 zijn besteld worden dezelfde avond aangeboden aan PostNL.
  • Bij een bestelling is de leveringsindicatie 7 werkdagen. De producten worden besteld bij de importeur. Na ontvangst en controle door ons, zullen wij de producten dezelfde dag aanbieden aan PostNL

Je ontvangt een bevestiging als je product overgedragen is aan PostNL met een track & trace code.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Kan ik mijn product(en) afhalen?

Het is mogelijk om op afspraak af te halen in Alphen aan den Rijn. Kies hiervoor ‘Afhalen op afspraak’ bij het afrekenen. Zodra de bestelling klaar staat, wordt je gebeld voor een afhaal afspraak.

Kan ik meer informatie opvragen?

Alle informatie die over onze producten bekend is staat bij de productomschrijving. Maar heb je toch nog een andere vraag? Stuur gerust een mailtje naar vraag@myomindmassage.nl

Kan ik een bestelling retour sturen?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Om hygiënische redenen kunnen geopende balsems niet retour gestuurd worden.
Voor artikelen uit de sale die retour gestuurd worden ontvang je van ons een tegoedbon.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.

Bij retour van een volledige bestelling krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien een deel van de bestelling retour gezonden wordt, krijg je het volledige bestelbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd.

De kosten voor retour zenden van jou thuis naar de webwinkel zijn altijd voor je eigen rekening.
Deze kosten kan je inzien op de pagina van bijvoorbeeld PostNL.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht moet je vooraf altijd contact met ons opnemen via retour@myomindmassage.nl en ontvang je van ons instructies over het verwerken van de retourzending. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Kan ik een product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met bestellingen@myomindmassage.nl.

Wel draag je zelf de kosten voor retourzending van het product.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij ook dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben dan kun je ons bereiken via de volgende gegevens:

Mobiel Edwin: 06-51118473
Mobiel Nicolien: 06-22224420
Mail: bestellingen@myomindmassage.nl

De handelsnaam van ons bedrijf is: MyoMind Massage
Onze domeinnaam is https://myomindmassage.nl
Ons vestigingsadres:
Ouvertureweg 4
2402 DZ Alphen aan den Rijn

KVK: 6390163

Heb ik garantie?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor een vervangend product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.